In het hart van onze gemeenschap staan twee bijzondere wijkgenoten op het punt om een inspirerende uitdaging aan te gaan: Erik en Chris gaan dit jaar deelnemen aan Alpe d’Huzes! Dit is een indrukwekkend evenement waarbij deelnemers de mythische Alpe d’Huzes in de Franse Alpen beklimmen om geld in te zamelen voor de strijd tegen kanker.

Erik en Chris hebben zich gecommitteerd om niet alleen fysieke hoogten te bereiken, maar ook om hun inspanningen te gebruiken om hoop te brengen aan de levens van degenen die getroffen zijn door deze ziekte. Om dit te realiseren, hebben zij uw steun nodig. Ze zullen de komende maanden actief geld inzamelen, en hierbij doen ze een beroep op onze warme en hechte wijk. U kunt op verschillende manieren bijdragen aan dit prachtige initiatief. Ten eerste, door een donatie te doen, hoe klein of groot ook, draagt u rechtstreeks bij aan het onderzoek en de zorg voor mensen die getroffen zijn door kanker. Daarnaast is het mogelijk om als bedrijf het team van Erik en Chris te ondersteunen. Je krijgt hiervoor terug dat je bedrijfslogo op de shirts van het team van Erik en Chris worden gedrukt en dat je bedrijfslogo op de actiepagina van beiden heren wordt geplaatst. Mocht je hierover meer willen weten neem dan even contact op met een van beiden heren.

Laten we samen als wijk laten zien wat we kunnen bereiken wanneer we verenigd zijn. Laten we Erik en Chris ondersteunen in hun toewijding om de Alpe d’Huzes te bedwingen en tegelijkertijd een verschil te maken in de levens van degenen die getroffen zijn door kanker. Laten we samenbouwen aan een gemeenschap die niet alleen om elkaar geeft, maar ook daadwerkelijk bijdraagt aan positieve verandering.

Dank voor uw steun en solidariteit!

p.s door onderstaande link te volgen komt u op de teampagina van Erik en Chris. Hier kunt u uw bijdrage storten. Iedere EURO telt!

DONATIE

Steun Erik en Chris

Met vriendelijke groet, Erik en Chris

Wil je weten wat er met jouw donatie wordt gedaan, kijk dan hier https://www.opgevenisgeenoptie.nl/ voor meer info over geldbesteding en kankeronderzoek.

Erik: 06-22418574 Chris: 06-46633101

Buurvrouw Nel

Als spreekbuis van de wijk is Buurvrouw Nel al jaren de drijvende kracht achter onze geliefde gele buurtflits. Regelmatig deelt zij tips over leuke activiteiten of ander nieuws uit de wijk.